dimarts, 22 d’abril del 2014

EL MEU PRIMER CATÈTER

La meva experiència en la col·locació del meu primer catèter va ser el tercer dia de començar les pràctiques.
En el moment en el que la infermera em va oferir la posibilitat de realitzar aquesta tècnica, em van sorgir molts nervis.
Per començar vam preparar tot el material necessari. A l'entrar a l'habitació em vaig veure que era un pacient conegut, això em va tranquil·litzar i va fer que em sentís més còmode.
La meva infermera em va anar indicant els pasos a seguir, això va incrementar la meva seguretat ja que tenia el seu suport, i si m'equivocava ella estaria per ajudar-me. En el moment en que vaig introduir l'agulla, la sensació era totalment diferent a quan ho feia amb els maniquís a la universitat.
Una vegada vaig canalitzar el catèter de manera correcta, vaig sentir satisfacció i més ganes de seguir aprenent.






1 comentari:

  1. jajajajja es una sensació molt guai!! la infermera et va ajudar??

    ResponElimina