De vegades s'ha comentat que els diaris reflexius que es fan a les pràctiques no serveixen de gaire, o que només s'hi posa el que volen llegir els tutors de pràctiques perquè et posin bona nota,o que no s'explica el que realment passa al hospital per por al què diran...
Què heu escrit en els vostres diaris reflexius?
Considereu que ha sigut una eina útil?

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada